Pöytä Scandik 13.046.2

Sohvapöytä Scandik 13.046.2 | Ruostumaton teräs
Sohvapöytä Scandik 13.046.2 | Väriversiot
Sohvapöytä Scandik 13.046.2 | Mitat

• puu: eurooppalainen havupuu tai eksoottinen puu
  • teräs: hiiliteräs tai ruostumaton
  • HPL

• leveys: 51,5 cm
  • syvyys: 51,5 cm

Pöytälevy: laajenna vieritä alaspäin

• korkeapainelaminaatti
  • hiiliteräs
  • ruostumaton teräs

• upotettu betoniin

13.046.2 Scandik-pöytä, jossa on pyöreä pöytälevy, on osa modernia ja modulaarista Scandik-mallistoa. Se sopii erinomaisesti elintarvikemyymälöihin, ravintoloihin, kahviloihin ja huoltoasemille. Se on ihanteellinen myös puistossa käytettäväksi. Pöytä voidaan varustaa kolmella erityyppisellä Scandik-istuimella: ilman selkänojaa, selkänojalla ja käsinojilla (erityisesti jos oletamme, että kalusteita käyttävät seniorit).

Pöytä on valmistettu teräksestä (rakenne) ja puusta (pöytälevy). Pyynnöstä valmistamme pöydän ruostumattomasta teräksestä tai hiiliteräksestä, sinkittynä ja pulverimaalattuna jollakin saatavilla olevasta RAL-väristä. Yläosa on valmistettu kotimaisesta tai eksoottisesta puusta. On myös mahdollista tehdä laminaatti- tai teräspinta.

Scandikin kaupunkikalusteet: penkit, kukkaruukut, roska-astiat, aurinkokennoasema
Nykyaikainen kaupunki ja kaupunkikalusteet

Scandik urban motel line

Alla olevat Scandik-penkit ja -istuimet on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. ja eksoottinen puu, joka on suojattu öljyämällä. Sekä istuimet että Sekä istuimia että penkkejä on saatavana kolmena vaihtoehtona: ilman selkänojaa, selkänojalla sekä selkänojalla ja käsinojilla. ja käsinojat.

Scandik urban motel line

Scandikin kaupunkipöytiä on saatavana kahtena vaihtoehtona. Suuri puutarhapöytä ja pienempi sohvapöytä. Alla olevat kuvat on valmistettu ruostumattomasta teräksestä ja eksoottisesta puusta.

Scandik urban motel line

Alla esitetyt Scandik-jätekorit on valmistettu ruostumattomasta teräksestä.

Scandik urban motel line

Aurinkoasema on Scandik-kaupunkikalustesarjan lippulaivatuote. Se on itsenäinen aurinkoasema, joka käyttää aurinkoenergiaa aurinkosähköpaneeleista. Se tarjoaa energialähteitä mobiililaitteille USB-porttien ja vaihtovirtapistorasioiden kautta, ja siinä on myös Wi-Fi-hotspot. Se on ihanteellinen etätyöskentelyyn.

Scandik urban motel line

Scandik-kukkaruukkuja on saatavana kolmessa koossa. Ne eroavat toisistaan leveydeltään. Ruukkujen korkeus ja syvyys ovat samat. Alla esitetyt kattilat on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Vaihtoehtoisesti voit valita hiiliteräksen, joka on sinkitty ja pulverimaalattu asiakkaan määrittelemällä RAL-värillä. Galvanoimme sen ja pulverimaalaus asiakkaan määrittelemän RAL-värin mukaan.

Scandik urban motel line

Ilmoitustaulut ja kojelaudat on esitetty ruostumattomasta teräksestä. Saatavilla on kokoja S, M, L, XL, joiden painatusalueet vastaavat A4, B2, B1.

Esimerkkikoostumukset

Seuraavassa esitellään esimerkkejä Scandik-huonekalujen kokoonpanoista. Visualisoinneissa näkyy ruostumattomasta teräksestä ja vaaleasta eksoottisesta puusta valmistettuja huonekaluja.

Scandik - kaupunkipuutarhan penkit ruostumattomasta teräksestäKaupunkipenkki ruukulla | Teräs, puiset kaupunkikalusteetScandik-penkki rei'itettyä terästäScandik kaupunkikalusteet | Penkit, istutusastiat, istuimetKahvilakalusteet ruostumatonta terästäScandik-puistopöytä ruostumatonta terästä ja eksoottista puutaScandik modulaariset penkit

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä valmistettuja ja mustia kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.

Meidän penkit

Tarjoamme kymmeniä penkkimalleja erilaisissa malleissa. Vakiopenkkien selkänojallisten penkkien lisäksi valmistamme myös selkänojattomia, kaksipuolisia tai kuusikulmaisia penkkejä. Näitä ovat puistonpenkit, kadunpenkit, gallerianpenkit ja toimistonpenkit.