Kukkaruukku Soft 06.012.L

Suuri ulkokäyttöön tarkoitettu puuastia | ZANO urban furniture

• ruostumaton teräs tai hiiliteräs
  • kuusi tai eksoottinen puu

Kotelo: laajenna vieritä alaspäin

• vapaasti seisova

Soft-pannu on uusi lisäys Soft-sarjaan. Se on vapaasti seisova ruukku, joka sopii minimalistisen muotonsa ansiosta täydellisesti sekä julkisiin tiloihin että suljettuihin tiloihin toimistorakennuksissa. Tuote on saatavana hiiliteräksestä tai ruostumattomasta teräksestä. On myös mahdollista valita seinäpinnoite kuusesta tai eksoottisesta puusta. Kaikki ruukut ovat saatavana koossa S, M, L. Profiloidut ruukut ovat kuitenkin yhteensopivia S- ja M-penkkien kanssa.

Urbaanit huonekalut ruostumatonta terästä ja eksoottista puuta
Pehmeät kaupunkikalusteet | kaupunkipenkit, roskakorit, kukkaruukut, polkupyörätelineet.

Pehmeätpenkit

Kaikki Soft-penkit saatavilla eri värivaihtoehdot

Pehmeätruukut

Kaikki Soft-ruukut saatavilla eri
värivaihtoehdot

Pehmeätkorit

Kaikki Soft-korit saatavilla eri
värivaihtoehdot

Pehmeätpylväät

Aitatolppia ja polkupyörätelineitä on saatavana eri värivaihtoehtoina.

Pehmeätpöydät

Alla on Soft-taulukot. Suuri puutarhapöytä sekä puistopöytä.

Esimerkkikoostumukset

Esimerkilliset pehmeiden kalusteiden järjestelyt. Kukkaruukut, roska-astiat, penkit ja polkupyörätelineet.

Teräskatupuiston ruukut - houkutteleva hintaModernit kaupunkien puistokalusteet teräksestä

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä valmistettuja ja mustia kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.