Istuin Soft 02.612.2

Pientä arkkitehtuuria tyylillä.

Puistotuoli, teräs, puu
Urban nojatuoli ruostumatonta terästä ja puuta
Kovapuu | Kaupunkihuonekalut
ZANO kaupunkikalusteet ruostumatonta terästä
Urban nojatuoli käsinojilla | teräs ja puu
Puutarhatuoli teräsrakenne puinen selkänoja
02.612.2 Pehmeä nojatuoli käsinojilla varustettuna

erittely Tutustu kaikkiin Rullaa kaikki

Mitat: laajenna vieritä alaspäin

• leveys: 58 cm
  • pituus: 60 cm
  • korkeus: 84 cm

Materiaalit: laajenna vieritä alaspäin

• hiiliteräs tai ruostumaton teräs
  • puu

vaihtoehdot Tutustu kaikkiin Rullaa kaikki

Istuin ja selkänoja: laajenna vieritä alaspäin

• havupuu
  • eurooppalaista alkuperää oleva lehtipuu
  • kovapuu
  • ensiluokkaista eksoottista puuta

Asennusmenetelmät: laajenna vieritä alaspäin

• vapaasti seisova
  • ruuvata

saatavilla olevat värit

Kysy tästä tuotteesta:

Suunnittelija

Alkuperäinen hanke: Iwona Żaczek

Kaikki oikeudet pidätetään.

Mallin kuvaus

Soft city nojatuoli on jatkoa Pehmeät kaupunkikalusteet tyylikkäästä ja tyylikkäästä huonekalusta, joka voidaan sijoittaa ulko- ja sisätiloihin, kuten puistoihin, toimistojen terasseille, puutarhoihin, avenueille, kävelykaduille, rautatieasemille, lentokentille ja muualle. Sen omaperäinen ja monipuolinen muotoilu sopii lähes mihin tahansa tilaan.

Muotoilunsa (käsinojat, selkänoja, istuinprofiili) ja mittasuhteidensa ansiosta Soft-nojatuoli täyttää ikääntyneiden käyttöön soveltuvan huonekalun vaatimukset.

Nojatuolissa käytetyt materiaalit ovat ruostumatonta terästä tai valinnaisesti jauhemaalattua hiiliterästä minkä tahansa värisenä. RAL-väriNojatuoli valmistetaan kotimaisista puulajeista, kuten männystä, kuusesta tai kuusesta, tai eksoottisista puulajeista, kuten sapelista, irokosta, merantista tai muusta asiakkaan valitsemasta puusta. Puun värejä varten klikkaa TÄÄLLÄ.

Nojatuoli on kiinnitetty lattiaan betoniin upotetuilla tappeilla.

Urbaanit huonekalut ruostumatonta terästä ja eksoottista puuta
Pehmeät kaupunkikalusteet | kaupunkipenkit, roskakorit, kukkaruukut, polkupyörätelineet.

Pehmeätpenkit

Kaikki Soft-penkit saatavilla eri värivaihtoehdot

Pehmeätruukut

Kaikki Soft-ruukut saatavilla eri
värivaihtoehdot

Pehmeätkorit

Kaikki Soft-korit saatavilla eri
värivaihtoehdot

Pehmeätpylväät

Aitatolppia ja polkupyörätelineitä on saatavana eri värivaihtoehtoina.

Pehmeätpöydät

Alla on Soft-taulukot. Suuri puutarhapöytä sekä puistopöytä.

Esimerkkikoostumukset

Esimerkilliset pehmeiden kalusteiden järjestelyt. Kukkaruukut, roska-astiat, penkit ja polkupyörätelineet.

Teräskatupuiston ruukut - houkutteleva hintaModernit kaupunkien puistokalusteet teräksestä

Moderni linja

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä valmistettuja ja mustia kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.

Ruukkumme

Tarjoamme kaupunkiviljelyastioita useissa eri tyyleissä ja vakiokokoina. Ruukkujamme voidaan käyttää sekä suoraan kaupunkitilassa, toreilla, jalkakäytävillä sekä rakennusten, kuten ostoskeskusten ja toimistorakennusten, sisällä.

Valmistaja

ZANO ei ole vain kaupan välittäjä. Pienen arkkitehtuurinvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.