Roskakori Soft 03.012.1

Pehmeä kaupunkikori, jossa on katos, ainutlaatuinen muotoilu, valmistettu ruostumattomasta teräksestä ja kuusipuusta.

• hiiliteräs tai ruostumaton teräs
  • puu

Kotelo: laajenna vieritä alaspäin

Kuomu: laajenna vieritä alaspäin

• hiiliteräs
  • ruostumaton teräs

Rakenne ruostumatonta terästä luonnonvärisenä tai jauhemaalattua hiiliterästä minkä tahansa värisenä. RAL-paletista. Etu- ja takapuoli on valmistettu eurooppalaisesta havupuusta, eksoottisesta puusta tai lehtipuusta valmistetuista lankuista.

Tässä mallissa on säiliön päällä katos.

Kori on osa Soft-sarjaa , johon kuuluu penkkejä, kukkaruukkuja, koreja, polkupyöräteline, pöytiä ja pylväitä.

Urbaanit huonekalut ruostumatonta terästä ja eksoottista puuta
Pehmeät kaupunkikalusteet | kaupunkipenkit, roskakorit, kukkaruukut, polkupyörätelineet.

Pehmeätpenkit

Kaikki Soft-penkit saatavilla eri värivaihtoehdot

Pehmeätruukut

Kaikki Soft-ruukut saatavilla eri
värivaihtoehdot

Pehmeätkorit

Kaikki Soft-korit saatavilla eri
värivaihtoehdot

Pehmeätpylväät

Aitatolppia ja polkupyörätelineitä on saatavana eri värivaihtoehtoina.

Pehmeätpöydät

Alla on Soft-taulukot. Suuri puutarhapöytä sekä puistopöytä.

Esimerkkikoostumukset

Esimerkilliset pehmeiden kalusteiden järjestelyt. Kukkaruukut, roska-astiat, penkit ja polkupyörätelineet.

Teräskatupuiston ruukut - houkutteleva hintaModernit kaupunkien puistokalusteet teräksestä

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä valmistettuja ja mustia kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.