Kääntyvä nojatuoli Soft 02.612

Kääntyvä puistotuoli Soft 02.612 | Hiiliteräs, kuusipuu
Kääntyvä puistotuoli ruostumatonta terästä ja kuusipuuta
Pyörivät tuolit puistoihin, ravintoloihin
Pehmeä kääntyvä nojatuoli 02.612 | mitat

• hiiliteräs tai ruostumaton teräs
  • puu

• selkänojan korkeus: 44 cm

Istuin ja selkänoja: laajenna vieritä alaspäin

Lataukset

tuotekortti

Kääntyvä istuin , jossa on selkänoja, ihanteellinen yhdistettäväksi seuraaviin tuotteisiin Pehmeän kaupungin taulukko 13.012.1. Se on valmistettu teräksestä ja puusta. Se on kiinnitetty maahan tapilla. Rakenteessa on kääntyvä järjestelmä, jonka ansiosta istuin voidaan asettaa kumpaankin suuntaan. Materiaalit, joista nojatuoli voidaan valmistaa, ovat ruostumaton teräs tai hiiliteräs, sinkitty ja jauhemaalattu. Käytetty puu on joko kotimaista puuta: kuusta, mäntyä tai kuusta, tai eksoottista puuta, valintasi mukaan: teak, meranti, sapeli.

Urbaanit huonekalut ruostumatonta terästä ja eksoottista puuta
Pehmeät kaupunkikalusteet | kaupunkipenkit, roskakorit, kukkaruukut, polkupyörätelineet.

Pehmeätpenkit

Kaikki Soft-penkit saatavilla eri värivaihtoehdot

Pehmeätruukut

Kaikki Soft-ruukut saatavilla eri
värivaihtoehdot

Pehmeätkorit

Kaikki Soft-korit saatavilla eri
värivaihtoehdot

Pehmeätpylväät

Aitatolppia ja polkupyörätelineitä on saatavana eri värivaihtoehtoina.

Pehmeätpöydät

Alla on Soft-taulukot. Suuri puutarhapöytä sekä puistopöytä.

Esimerkkikoostumukset

Esimerkilliset pehmeiden kalusteiden järjestelyt. Kukkaruukut, roska-astiat, penkit ja polkupyörätelineet.

Teräskatupuiston ruukut - houkutteleva hintaModernit kaupunkien puistokalusteet teräksestä

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä valmistettuja ja mustia kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.