Istuin Universe 02.455.1

Moderni modulaarinen kaupunki-istuin, ruostumatonta terästä, puuta
Mustaksi maalattu hiiliteräsistuin
Kaupungin istuin, väri 9007 RAL
Istuin Universe | Cypress-maalattu havupuu
Suunnittelu, tuotanto | ZANO Urban Furniture
ZANO modernit kaupunkikalusteet
Kaupunkikalusteet | Wrocław, Krakova, Varsova, Gdańsk, Poznań
Paikka Universum 02.455.1
Universumin istumapaikat puistossa | Wrocław

• puu: eurooppalainen havupuu tai eksoottinen puu
  • teräs: hiiliteräs tai ruostumaton

Istuin: laajenna vieritä alaspäin

Univers-istuin on esimerkki uudesta minimalistisesta kaupunkikalusteesta, joka sopii täydellisesti mihin tahansa ympäristöön. Mahdollisuus valita materiaaleja, antaa sille lähes mikä tahansa väri ja yhdistää se muihin Univers-sarjan tuotteisiin tekee siitä erittäin mielenkiintoisen ehdotuksen julkisten tilojen täydentämiseksi. Perusvaihtoehto on istuin, joka on valmistettu ruostumattomasta teräksestä tai mustasta teräksestä ja kuusipuusta. Erikoistilauksesta valmistamme kalusteita, joiden musta teräs on maalattu millä tahansa RAL-paletin värillä. Valittavana on myös eksoottista puuta.

Universe solar | ZANO Urban Furniture

Moduuli AINA PÄÄLLÄ!

Moduuli aina päällä! Aseman varavirtalähdemoduuli. Kun auringonvalo ei riitä, moduuli vaihtaa automaattisesti virtalähteen aurinkopaneeleista kunnalliseen sähköverkkoon, joten aurinkoasema on AINA toiminnassa kaikilla käytettävissä olevilla vaihtoehdoilla!

Aina päällä! Aurinkopenkin varavirtalähde 230 V:n sähköverkosta. 24h päällä!

Moduuli on saatavana lisävarusteena kaikkiinSMART CITY-tuotteisiin!

Alla ovat penkit ja Universumin aurinkoasema. Näytetyissä malleissa on ruostumatonta terästä ja eksoottista puuta.

Universe-ruukkuja on saatavana neljää eri kokoa: S - XL. Ruukut on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Ruukkujen korkeus vastaa penkkien korkeutta, joten ne sopivat täydellisesti yhteen.

Esimerkkejä koostumuksista

Jokainen penkki ja istuin voidaan koota yhteen millä tahansa tavalla.
koostumukset. Penkit ja istuimet voivat olla myös
vapaasti seisovina esineinä.

Solar Urban Furniture UniverseZANO kaupunkikalusteet | Universe line | Kaupunkipenkit, pöydät, aurinkoasematline-universum-sävellykset-1line-universum-sävellykset-2line-universum-sävellykset-3

Universum-linja

Universe-kaupunkikalustesarjaan kuuluu penkkejä, istutusastioita ja aurinkokennoasema. Kaikki kalusteet on valmistettu teräksestä. Niiden soikea, minimalistinen muoto Soikea, minimalistinen muoto sopii täydellisesti nykyaikaiseen arkkitehtuuriin ja kaupunkiympäristöön.

Aurinkoasemamme

ZANO-aurinkoasemat ovat nykyaikaisia kaupunkikalusteita, jotka on varustettu aurinkosähköpaneeleilla. Niiden ansiosta asemat ovat itsenäinen energian ja valaistuksen lähde. Asemat mahdollistavat ladata mobiililaitteita ja tarjota internetyhteys.