Kukkaruukku Universe 06.055.M

Värilliset kaupunkiruukut Universum
Kaupunkikalusteet Universe
Kukkaruukku Universe 06.055.M

• teräs: hiiliteräs tai ruostumaton

Lataukset

tuotekortti

Universe-potteja on saatavana neljää eri mallia, joiden koko vaihtelee s:stä xl:ään. Ruukkujen rakenne on valmistettu teräksestä. Valittavana on hiiliterästä, jonka sinkitämme ja pulverimaalausmenetelmällä pinnoitamme asiakkaan vaatimusten mukaisesti. RAL-väri. Lisämaksusta voidaan valita ruostumaton teräs, jolle on ominaista suurempi lujuus ja kestävyys ulkoisia olosuhteita vastaan. Ruukun sisällä on sisus, johon multa ja kasvit asetetaan. Sisäosa on valmistettu galvanoidusta metallilevystä, ja se on varustettu viemärillä.

Ruukut kuuluvat Universum-linjajoka sisältää myös penkkejä ja aurinkokennoaseman.

Kaupunkihuonekalujen linja Universe

Alla näet aurinkoaseman ja Universe-penkit. Aurinkoasema toimii myös penkkinä.

Universe-ruukkuja on saatavana neljässä koossa S - XL. Ne on valmistettu ruostumattomasta teräksestä sekä hiiliteräksestä, joka on pulverimaalattu millä tahansa RAL-värillä. Ruukkujen korkeudet vastaavat Universen penkkien korkeuksia.

Esimerkkejä järjestelyistä

Universe-huonekalut voidaan järjestää sekä vapaasti seisoviksi esineiksi että suuremmiksi kokonaisuuksiksi. Seuraavassa annetaan joitakin vinkkejä.

line-universum-sävellykset-1line-universum-sävellykset-2line-universum-sävellykset-3

Universum-linja

Universe-kaupunkikalustesarjaan kuuluu penkkejä, kukkaruukkuja ja aurinkokennoasema. Kaikki kalusteet on valmistettu teräksestä. Niiden soikea, minimalistinen muoto Soikea, minimalistinen muoto sopii täydellisesti nykyaikaiseen arkkitehtuuriin ja kaupunkiympäristöön.

Aurinkoasemamme

ZANO-aurinkoasemat ovat nykyaikaisia kaupunkikalusteita, jotka on varustettu aurinkosähköpaneeleilla. Niiden ansiosta asemat ovat itsenäinen energian ja valaistuksen lähde. Asemat mahdollistavat ladata mobiililaitteita ja tarjota internetyhteys.