Kukkaruukku Orbit 06.450.4

ZANO:n Orbit-kannu mustasta teräksestä
ZANO:n Orbit-pannu ruostumattomasta teräksestä

Orbit-potti on uusi lisäys Orbit-kaupunkikalusteiden perheeseen.

Ruukku
sopii sekä rakennusten sisätiloihin että avoimiin tiloihin, ja se antaa mille tahansa ympäristölle ainutlaatuisen, modernin luonteen. Suositellaan korostamaan pienempiä puita tai erilaisia kasvikoostumuksia.

Orbit on modulaaristen penkkien ja ruukkujen sarja, joita voidaan yhdistellä erilaisiksi koostumuksiksi, mikä parantaa merkittävästi sen tilan ulkonäköä, johon ne on sijoitettu. Penkkien mielenkiintoinen muotoilu ja vankka konsepti tekevät Orbit-sarjan kalusteista monikäyttöisiä. Ne sopivat täydellisesti sekä nykyaikaisiin kaupunkitiloihin että toimistorakennusten tai ostoskeskusten sisätiloihin. Rakenteensa ansiosta ne voidaan sijoittaa seinien suuntaisesti, huoneiden nurkkiin tai yhdistellä sommitelmiksi, kuten ympyröiksi tai puolipalloiksi. Niiden valmistuksessa käytetty korkealaatuinen teräs ja puu takaavat Orbit-penkkien kestävyyden ja kauniin ulkonäön.

Orbit-ruukut. Tarjontamme sisältää kolme erilaista modulaarista ruukkutyyppiä, jotka voidaan yhdistää toisiinsa ja jotka eroavat toisistaan pohjan muodon perusteella: ruukku, jossa on kaaren muotoinen pohja, matala neliöruukku ja korkea neliöruukku.

ORBIT-penkkejä on saatavana kolmea vaihtoehtoa: vasen kaaripenkki, oikea kaaripenkki ja neliönmuotoisella pohjalla varustettu penkki, jotka modulaarielementteinä voidaan vapaasti yhdistellä toisiinsa erilaisten kokoonpanojen luomiseksi.

Esimerkkejä kokoonpanoista

Jokainen penkki ja istuin voidaan yhdistää keskenään mihin tahansa
kokoonpanoon. Penkit ja istuimet voivat olla myös
vapaasti seisovina esineinä.

Orbit-sarjan kaupunkiruukut ja penkitOrbit city furniture | istuinkalusteet liiketiloihinOrbit-sarja | Kaupunkikalusteet ZANO:ltaKiertoradan penkki 02.450.1Modulaarinen penkki Orbit 02.450.2

Kiertorata

Orbit-linja on kokoelma modulaarisia penkkejä ja istutusastioita, jotka voidaan koota erilaisiin kokoonpanoihin ja luoda mielenkiintoisia tilasuunnitteluelementtejä. Monikäyttöisyytensä ansiosta tämän sarjan elementeistä voidaan muodostaa sekä kompakteja istuinsaarekkeita että löyhästi hajautettuja järjestelyjä suuremmissa aukioissa.

Penkit

Valikoimaamme kuuluu kymmeniä penkkimalleja eri tyyleissä. Selkänojalla varustettujen vakiopenkkien lisäksi valmistamme myös selkänojattomia, kaksipuolisia tai kuusikulmaisia penkkejä. Näihin kuuluvat puistonpenkit, kadunpenkit, gallerianpenkit ja toimistonpenkit.

ZANO ei ole pelkkä jälleenmyyjä. Itse asiassakatukalusteiden valmistajana pystymme vastaamaan asiakkaidemme odotuksiin räätälöimällä mallit yksilöllisten tarpeiden mukaan.