Penkki Orbit 02.450.2

Nykyaikaiset kaupunkipenkit | Modulaarinen rakenne - mahdollisuus yhdistää penkkejä keskenään
Modulaarinen penkki Orbit 02.450.2
Modulaariset penkit missä tahansa kokoonpanossa
Modulaariset kaupunkikalusteet, penkit, kukkaruukut, roskakorit

• hiiliteräs tai ruostumaton teräs

Istuin: laajenna vieritä alaspäin

luettelonumero: 02.450.2.SC

Kysy tästä tuotteesta:info@dtgfinland.fi+358 505870383

Alkuperäinen hanke: Filip Babiarz

Orbit-penkkien sarja

Orbit on modulaaristen penkkien sarja, joka voidaan yhdistää erilaisiin kokoonpanoihin, mikä tekee tilasta, jossa ne sijaitsevat, huomattavasti houkuttelevamman. Penkkien mielenkiintoinen muotoilu ja konsepti tekevät Orbit-sarjan kalusteista monikäyttöisiä. Ne sopivat täydellisesti sekä nykyaikaisiin kaupunkitiloihin että toimistorakennusten tai ostoskeskusten sisätiloihin. Rakenteensa ansiosta ne voidaan sijoittaa seinien suuntaisesti, huoneiden nurkkiin tai yhdistellä esimerkiksi ympyröiksi tai puolipalloiksi. Valmistuksessa käytetty korkealaatuinen teräs ja puu takaavat, että Orbit-penkit ovat kestäviä ja kauniin näköisiä.

Penkin osat

Kiertoradan penkki 02.450.1

• korkeus: 42cm
  • 75kg

Kiertoradan penkki 02.450.2

• korkeus: 42cm
  • 75kg
Modulaarinen penkki Orbit 02.450.2
Orbit-penkki - neliön muotoinen versio

Kiertoradan penkki 02.450.3

• korkeus: 43.5cm
  • 70kg

Modulaarinen kiertoratajärjestelmä

Vapaa yhdistelmä

istuimen ja potin

Orbit-ruukutuslinja

Orbit on modulaaristen penkkien sarja, joka voidaan yhdistää erilaisiin kokoonpanoihin, mikä parantaa merkittävästi sen tilan ulkonäköä, johon ne on sijoitettu. Penkkien mielenkiintoinen muotoilu ja vankka konsepti tekevät Orbit-sarjan kalusteista monikäyttöisiä. Ne sopivat täydellisesti sekä nykyaikaisiin kaupunkitiloihin että toimistorakennusten tai ostoskeskusten sisätiloihin. Rakenteensa ansiosta ne voidaan sijoittaa seinien suuntaisesti, huoneiden nurkkiin tai yhdistellä esimerkiksi ympyröiksi tai puolipalloiksi. Valmistuksessa käytetty korkealaatuinen teräs ja puu takaavat Orbit-penkkien kestävyyden ja kauniin ulkonäön.

Miksi Orbit ?
  • Istuinelementtien modulaarisuus
  • Moderni, tyylikäs muotoilu
  • Huippulaadukas ammattitaito

Ruukkujen elementit

Orbit urban pot kaupunkitiloihin ja rakennusten sisätiloihin.

Orbit 06.450 kukkaruukku

• korkeus: 41cm
  • 93kg
ZANO:n Orbit-pannu ruostumattomasta teräksestä

Kiertoradan potti 06.450.4

mitat:
  • korkeus: 41cm
  • 93kg

Esimerkkejä koostumuksista

Tuotteen kuvaus

Orbit 02.450.2 -penkki on uutuus valikoimassamme. Sen tärkein etu on sen modulaarisuus, joka mahdollistaa yksittäisten elementtien yhdistämisen erilaisiin kokoonpanoihin ja antaa modernin luonteen mihin tahansa tilaan, jossa ne ovat.

Penkki on valmistettu puusta ja teräksestä - asiakas päättää itse, minkälaista puuta (kotimaista tai eksoottista, kuten sapeliä ja iroko-puuta) ja terästä tuotteeseen sisältyy. Tarjoamme sekä korkealaatuista ruostumatonta terästä että mustaa terästä, joka voidaan maalata mihin tahansa RAL-väriin. Penkin omaperäinen muoto ja muotoilu tekevät siitä etua paitsi ulkonäön myös toiminnallisuuden kannalta. Täydellinen setti koostuu kahdesta moduulista - kuvassa näkyvästä oikeasta ja vasemmasta moduulista, jonka numero on 02.450.1. Moduuleista voidaan muodostaa ympyröitä ja puolipalloja sekä yksittäisiä huonekaluja, jotka voidaan työntää seinien suuntaisesti ja sijoittaa huoneiden nurkkiin. Orbit 02.450.2 sopii sekä avoimiin tiloihin että moderneihin sisätiloihin. Se voi toimia vapaasti seisovana mallina, mutta se voidaan myös kiinnittää lattiaan seinäpistokkeilla.

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja penkkejä, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu yksinkertaiseen runkoon ilman tarpeettomia koristeita.

Meidän penkit

Valikoimassamme on kymmeniä penkkimalleja erilaisissa malleissa. Vakiopenkkien selkänojallisten penkkien lisäksi valmistamme myös selkänojattomia, kaksipuolisia tai kuusikulmaisia penkkejä. Näitä ovat puistonpenkit, kadunpenkit, gallerianpenkit ja toimistonpenkit.

ZANO ei ole vain jälleenmyyjä. Itse asiassa katukalusteiden valmistajana pystymme vastaamaan asiakkaidemme odotuksiin räätälöimällä suunnitelmamme yksilöllisten tarpeiden mukaan.