Kukkaruukku IVO 06.045.L

ZANO kaupunkikalusteet | IVO kaupunkikalusteet
Urbaanit kukkaruukut | ZANO urban furniture
Teräksiset kaupunkikalusteet - ZANO kukkaruukut
Moderni kaupunkiruukku pensaille ja puille
Urbaanit teräsruukut - moderni, geometrinen

erittely Tutustu kaikkiin Rullaa kaikki

Materiaalit: laajenna vieritä alaspäin

• ruostumaton teräs tai hiiliteräs

Mitat: laajenna vieritä alaspäin

• leveys: 70 cm
  • pituus: 60 cm
  • korkeus: 60 cm

vaihtoehdot Tutustu kaikkiin Rullaa kaikki

Asennusmenetelmät: laajenna vieritä alaspäin

• vapaasti seisova
  • ruuvata

saatavilla olevat värit

Kysy tästä tuotteesta:

Suunnittelija

Alkuperäinen hanke: Iwona Żaczek

Kaikki oikeudet pidätetään.

Mallin kuvaus

IVO-ruukut ovat futuristisia, geometrisia kaupunkiruukkuja, jotka perustuvat tasasivuiseen kolmioon. Valmistettu ruostumattomasta teräksestä tai jauhemaalatusta hiiliteräksestä missä tahansa tarjolla olevassa RAL-värissä.

IVO-ruukkuja on saatavana neljää eri kokoa. Niiden koot on suunniteltu siten, että ne voidaan vapaasti yhdistää muihin Ivon valikoimaan kuuluviin tuotteisiin. Ne voidaan sijoittaa vapaasti tai yhdistää IVO-penkkeihin ja -koriin.

IVO-penkit on suunniteltu siten, että niitä voidaan helposti yhdistellä ja luoda yksittäisistä moduuleista mikä tahansa kokoonpano.

Ruukkuja on saatavana neljää eri kokoa.

Kaupunkiruukut hiiliterästä ja ruostumatonta terästä

IVO-mallistoa täydentävät kaupunkikorit, joita on saatavana tuhkakupilla ja ilman tuhkakuppia.

Esimerkkejä koostumuksista

Jokainen IVO:n penkki, ruukku ja kaupunkikori voidaan koota mihin tahansa kokoonpanoon. Tässä muutamia esimerkkejä.

IVO:n kaupunkipenkit

Moderni linja

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan muotoon.

Ruukkumme

Tarjoamme kaupunkiviljelyastioita useissa eri tyyleissä ja vakiokokoina. Ruukkujamme voidaan käyttää sekä suoraan kaupunkitilassa, toreilla, jalkakäytävillä sekä rakennusten, kuten ostoskeskusten ja toimistorakennusten, sisällä.

Valmistaja

ZANO ei ole vain kaupan välittäjä. Pienen arkkitehtuurinvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.