Penkki IVO 02.445.2

IVO city-penkki 02.445.2 mustaksi pulverimaalattu hiiliteräs
IVO-penkit | Modulaariset kaupunkipenkit ZANO:lta
ZANO:n kaupunkihuonekalut | IVO line

• ruostumaton teräs tai hiiliteräs
  • kuusi tai mänty

Istuin: laajenna vieritä alaspäin

• hiiliteräs
  • ruostumaton teräs
  • korkeapainelaminaatti

IVO-penkki malli 02.445.2 on penkin pidennetty versio ilman selkänojaa ja käsinojia, aina 195 cm:iin asti. Pidempi koko mahdollistaa kolmen tai useamman penkin sijoittamisen puun, pöydän tai muun elementin ympärille. Perusversion penkki on valmistettu hiiliteräksestä, joka on pulverimaalattu millä tahansa RAL-värillä. Istuin on valmistettu kuusesta tai männystä, joka on myös maalattu.

IVO-penkit on suunniteltu kahdessa koossa, 165 ja 195 cm pituisina. Niitä on kolmea eri vaihtoehtoa: perus - ilman selkänojaa, penkki selkänojalla ja käsinojilla. Penkin muoto antaa meille mahdollisuuden luoda vapaasti erilaisia järjestelyjä. Voimme järjestää ne lineaarisesti tai luoda suljettuja muotoja. Pidemmät penkit voidaan esimerkiksi järjestää kolmion muotoon puun ympärille, kun taas kolme lyhyempää penkkiä voidaan varustaa kukkaruukulla. aseta kukkaruukku kolmen lyhyemmän penkin keskelle.

IVO-penkit on suunniteltu siten, että niitä voidaan helposti yhdistellä ja luoda yksittäisistä moduuleista mikä tahansa kokoonpano.

Ruukkuja on saatavana neljää eri kokoa.

Kaupunkiruukut hiiliterästä ja ruostumatonta terästä

IVO-mallistoa täydentävät kaupunkikorit, joita on saatavana tuhkakupilla ja ilman tuhkakuppia.

Esimerkkejä koostumuksista

Jokainen IVO:n penkki, ruukku ja kaupunkikori voidaan koota mihin tahansa kokoonpanoon. Tässä muutamia esimerkkejä.

IVO:n kaupunkipenkit

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan muotoon.