Istuin C-block 02.451.1

ZANO arkkitehtoniset betoniset kaupunkikalusteet
Minimalistinen urbaani nojatuoli C BLOCK kaupunkitilassa
ZANO - kaupunkikynnys arkkitehtonisen hormipohjan kanssa
Urbaani nojatuoli betonijalustalla ja ruostumattomasta teräksestä valmistetulla selkänojalla
ZANO urban nojatuoli on täydellinen lisä moderniin kaupunkitilaan.
Arkkitehtoninen betoninen kaupunkituoli - mitat

• hiiliteräs
  • arkkitehtoninen betoni

Istuin ja selkänoja: laajenna vieritä alaspäin

• hiiliteräs

Yksi yleisimmin kaupunkien maisemoinnissa käytetyistä materiaaleista on ruostumaton teräs. Se on kestävä ja tyylikäs materiaali, joka osoittaa työn laatua ja muotoilun esteettisyyttä.

Viime aikoina arkkitehtoninen betoni on kuitenkin kasvattanut suosiotaan. Se on materiaali, joka on myös uskomattoman kestävä ja jolla on esteettiset ominaisuudet - klassinen yksinkertaisuus ja moderni minimalismi. Arkkitehtoninen betoni näkyy myös muissa ZANO-tuotteissa: trigono-penkissä ja betoni-istuimessa. Uusin projektimme on kaupunkituolin arkkitehtonisella betonialustalla. Betonin klassista ankaruutta ja viileyttä rikkovat 8 mm paksusta ruostumattomasta teräksestä valmistetut selkänojat. Tarjoamillamme RAL-väreillä maalatut selkänojat voivat korostaa nojatuolin eleganssia tummemmilla väreillä tai heijastaa sen modernia urbaania luonnetta ja piristää aluetta vaaleammilla väreillä.

C BLOCK-nojatuoli on ihanteellinen valinta liikekeskuksiin ja kaupunkitiloihin, joissa betonirakennukset ovat hallitsevia. Suunnittelumme ansiosta rentoutumishetki ulkoilmassa saa uuden ulottuvuuden! Asetu mukavaan nojatuoliin ja hengähdä hetki ihaillen kaupunkimaisemaa.

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä ja mustasta teräksestä valmistettuja penkkejä, suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu yksinkertaiseen muotoon ilman tarpeettomia koristeita.

Meidän penkit

Valikoimassamme on kymmeniä penkkimalleja erilaisissa malleissa. Vakiopenkkien selkänojien lisäksi valmistamme myös kaksipuolisia penkkejä ilman selkänojaa, tai kuusikulmainen. Näitä ovat puistonpenkit, kadunpenkit, gallerianpenkit ja toimistonpenkit.

ZANO ei ole vain kaupan välittäjä. Katukalusteidenvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.