Pollari Valid 01.088

• Ruostumaton teräs

• korkeus maan pinnasta: 100 cm

• upotettu betoniin

Aidan kiinnikkeet: laajenna vieritä alaspäin

• yksipuolinen
  • kaksipuolinen
  • ei mitään

Valid 01.088 -jalustalle on ominaista sen voimakas neliönmuotoinen poikkileikkaus, joka antaa sille minimalistisen ulkonäön. Universaalin muotoilunsa ansiosta se sopii sekä historiallisiin keskustoihin että moderneihin tiloihin. Pylväs on saatavana sekä korkealaatuisesta ruostumattomasta teräksestä että mustasta teräksestä, joka voidaan maalata millä tahansa RAL-värillä. Valid voidaan kiinnittää maahan joko tappien tai betoniperustuksen avulla.

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.

Diojamme

Jalustojamme voidaan käyttää monissa eri sovelluksissa kaupunkirakennuksen jakavina elementteinä. Niitä voidaan käyttää sekä ympäröimään viheralueita, että Niitä voidaan käyttää sekä viheralueiden rajaamiseen että pysäköintipaikkojen suojaamiseen. Tarjoamme kaksi muotoilulinjaa: retro ja moderni. Klassinen sarja koostuu valurautapylväistä ja moderni sarja teräspylväistä.

ZANO-yritys ei ole pelkkä välikäsi. Katukalusteidenvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.