Kukkaruukku Simple 06.040.M

Kotelo: laajenna vieritä alaspäin

• korkeapainelaminaatti

Alkuperäinen hanke: Mateusz Wełmiński

Simple pot -mallisto on neljän potin sarja, jonka koot vaihtelevat S:stä XL:ään. Simple on yksinkertainen kaksipuolinen muoto, joka tekee vaikutuksen puulla tai teräksellä, riippuen ympäristöstä. Simple-malli sopii hyvin nykyaikaisiin kaupunkitiloihin yksittäisenä elementtinä tai kokonaisuutena. Teräksen sileät pinnat kohtaavat yksinkertaisen mutta selkeän laudoituksen. Simple on esimerkki ihanteellisesta yhdistelmästä, jossa on erilaisia kuvioita sisältäviä materiaaleja, joiden yhdistelmästä syntyy täydellinen kiinteä kappale. Materiaalivalikoima ja puun tai teräksen värit tarjoavat monia mahdollisuuksia. Teräsrakenne on erittäin vakaa, eikä se vaadi lisäsuojausta, vaan se voidaan kiinnittää pysyvästi maahan.

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.