Kukkaruukku Tulip 06.021.1.M

Tulppaani kukkaruukku 06.021.1.M

• rakenne - hiiliteräs tai ruostumaton teräs
  • puuelementit - eksoottinen puu

• sivun leveys: 60 cm

Koriste-elementtejä: laajenna vieritä alaspäin

Lataukset

tuotekortti

Tulip-malli on valmistettu korkealaatuisesta teräksestä (ruostumattomasta tai mustasta) ja siinä on ainutlaatuinen muotoilu. potti, ainutlaatuisen muotoilun ansiosta. Sen suosio perustuu sen yksinkertaisuuteen ja tarkkuuteen.

Tulip-kannu sopii käytettäväksi ulkona - toreilla, aukioilla ja toreilla - mutta myös sisätiloissa - julkisissa tiloissa, kuten ostoskeskuksissa, museoissa, toimistorakennuksissa tai lentokentillä. Harkitun muotoilunsa ja hienostuneen estetiikkansa ansiosta se sopii sekä modernin että vanhan kaupunkiarkkitehtuurin tyyliin.

Tulppaaniruukku on saatavilla monina muunnelmina. On myös mahdollista suunnitella kukkaruukku yhdessä kanssamme

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.