Kukkaruukku Block 06.042.XL

Kasviastia Block 06.042.XL teräs musta
Kukkaruukku Block 06.042.XL ruostumatonta terästä

Koriste-elementtejä: laajenna vieritä alaspäin

Block pot -sarjassa on laaja kokovalikoima, josta löytyy jokaiselle jotakin. Kattilan syvä runko on valmistettu teräksestä, ja se on sitten rakennettu puuelementeillä. Voit itse päättää, mitä terästä ja puuta käytät. Lohkokannu on universaali ja ajaton muoto. Massiivinen ja tyylikäs, se sulautuu hienovaraisesti ympäristöönsä. Levyjen välinen rako kaventaa teräsmuotoa visuaalisesti. Se on yksi niistä malleista, joita voidaan käyttää sisätiloissa, mutta jotka täydentävät täydellisesti myös asuinalueiden tai toimistojen ympärillä olevia tiloja lisäkasveilla.

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.