Polkupyöräteline Fancy 05.054.1

yksinkertainen polkupyöräteline, joka perustuu tolppaan

• teräsprofiilit
  • terästangot

• korkeus maan pinnasta: 100 cm
  • korkeus ankkurointiosuudella: 140 cm

• upotettu betoniin

luettelonumero: 05.054.1.SC

Kysy tästä tuotteesta:info@dtgfinland.fi+358 505870383

Alkuperäinen hanke: Tomasz Szpytma

tuotekorttitekninen dokumentaatio
ZANO - polkupyöräystävälliset telineet

polkupyöräystävällinen

Tuotteen kuvaus

Yksi klassisen U-muotoisen polkupyörätelineen muunnelmista, eli ns. Yksi muunnelma klassisesta käännetyn U:n muotoisesta polkupyörätelineestä, joka on suosituin malli ja jonka avulla polkupyörä voidaan kiinnittää usealla eri tavalla (pyörästä tai rungosta). Tämä retrotyyliin suunniteltu malli erottuu runsaasti koristellusta viimeistelystä, Tämä retro-tyyliin suunniteltu malli erottuu runsaasti koristellusta viimeistelystä, joka muistuttaa monien Puolan kaupunkien historiallisia rakennuksia. Klassisen luonteensa ansiosta jalusta sopii erityisen hyvin puistoihin, vanhoihin kaupunkeihin, kujille tai toreille. Fancy-teline on valmistettu mustasta teräksestä, ja koko rakenne voidaan maalata millä tahansa RAL-värillä.

Retro linja

Retro-mallisto koostuu perinteisen estetiikan mukaisista malleista. Klassinen muotoilu, joka on usein saanut vaikutteita puolalaisten kaupunkien historiallisesta arkkitehtuurista, antaa niille epätavallisen luonteen. Valuraudasta valmistettujen koriste-elementtien ansiosta ne eivät ole vain toiminnallinen lisä, vaan todellinen koriste mihin tahansa tilaan.

Polkupyörätelineet

Polkupyörätelineemme on luotu kaikkien yksiajoneuvojen ystävien mukavuutta ja turvallisuutta silmällä pitäen. Valikoimassa on rivitelineitä, polkupyörien pysäköintitelineitä ja U-muotoisia Sheffield-pyörätelineitä. Zanon polkupyörätelineet ovat yksinkertaisen toimivia ja minimoivat polkupyörien varastamisen mahdollisuuden.

ZANO-yritys ei ole vain kaupan välittäjä. Itse asiassa pienen arkkitehtuurin valmistajana pystymme vastaamaan asiakkaidemme odotuksiin ja räätälöimään suunnitelmamme yksilöllisten tarpeiden mukaan.