Polkupyörän korjausasema Stilo 18.048

Itsepalvelupyöräkorjausasema Stilo 18.048 | ruostumaton teräs
Polkupyörän korjausasema, teräs, ruostumattomasta teräksestä valmistetut työkalut.
Polkupyörien korjausasema Stilo 18.048 | ZANO
Stilo polkupyörän korjausasema, jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistetut työkalut
Itsepalvelupyöräkorjausasema
Työkalut pyörän korjaamiseen ja huoltamiseen
Stilo-polkupyörien korjausasemat
Itsepalvelupyöräkorjausasema
Stilo - kaupunkipyöräilyasemat työkaluineen
Polkupyörien korjausasema, jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistetut työkalut

• ruostumatonta terästä tai hiiliterästä, galvanoitu ja pulverimaalattu RAL-värillä

• pohjan leveys: 43 cm
  • syvyys ylimääräisellä pyörätelineellä: 63 cm

Ylimääräinen polkupyöräteline: laajenna vieritä alaspäin

• ei mitään
  • yksi pyöräteline

Logo: laajenna vieritä alaspäin

• none
  • syövytys ruostumattomaan teräkseen
  • teräkseen leikattu
  • tarra

Stilo-itsepalvelupyöräkorjausasema luotiin yksipyöräisten käyttäjien käyttöön, jotta he voivat yksinkertaisesti ja nopeasti tehdä polkupyöräänsä pieniä korjauksia ja huoltotoimenpiteitä. Asema soveltuu käytettäväksi kaupungissa pyöräteillä sekä pitkän matkan matkoilla. Kokonsa ansiosta asemaa voivat käyttää sekä lapset että aikuiset.

Asema on valmistettu teräksestä. Asiakas voi valita mallin, joka on valmistettu kokonaan ruostumattomasta teräksestä tai galvanoidusta hiiliteräksestä, joka on pulverimaalattu ilmoitettuun väriin. RAL-väri. Maalatussa versiossa osat, kuten pyörätelineen yläosa ja sisäseinä, jossa on työkalujen säilytystila, ovat edelleen ruostumatonta terästä. Asema asennetaan maahan seinäpistokkeilla. Polkupyörien korjaustyökalut on kiinnitetty asemaan PVC-päällysteisillä teräsvaijereilla varkauksien estämiseksi.

Työkalut:

• ruuvimeisseli; risti- ja lattakärkiset ruuvitaltat ruostumatonta terästä
  • jakoavaimet; ruostumatonta terästä; 13, 14, 15, 16 mm
  • kuusiokoloavaimet; ruostumatonta terästä; 2, 3, 4, 5, 6, 8 mm
  • käsipumppu; yhteensopiva Presta- ja Schreder-venttiilien kanssa
  • ketjunpoistolaite; 9, 10, 11-vaihteinen (tukee Shimano 11-vaihteista SPD:tä, ei Campagnolo 11-vaihteista ketjua!); ruostumatonta terästä.
  • Nippiavain; Mavic MTB, 3.22, 3.45 ja CNSPOKE-avain (3,2-3,3-3,4 mm); ruostumatonta terästä.
  • T 25 tähtiavain; ruostumatonta terästä
  • 8 mm levyjarrukiila + pullonavaaja; ruostumatonta terästä
  • rengaskauhat; soveltuvat letkuttomien renkaiden ja lujitemuovisten vaijerirenkaiden irrottamiseen.

Stilo polkupyörän korjausasema

Polkupyörän lisäteline

Korjausasemasta on myynnissä kaksi versiota. Ensimmäinen, perus - ilman polkupyörätelinettä. Toinen - ruostumattomasta teräksestä valmistetulla polkupyörätelineellä. Telineen avulla voimme sijoittaa asemalle kaksi polkupyörää.

Polkupyörän korjausasema, jossa on polkupyöräteline

Aseman laitteet

Asema on valmistettu hiiliteräksestä, joka on pulverimaalattu asiakkaan valitsemalla värillä, joka on peräisin RAL-paletti. Elementit, kuten polkupyöräteline, aseman sisäosa, työkalut ja ylimääräinen polkupyöräteline, on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Vaihtoehtoisesti asema voidaan valmistaa kokonaan ruostumattomasta teräksestä.

Stilo-pyöräaseman varusteet

Työkalut asemalla

Korjausasemalla on 22 työkalua, jotka on valmistettu ruostumattomasta teräksestä ja korkealaatuisesta muovista (rengaskauhat). Työkalut on liitetty teräsvaijereihin teräksisillä kääntökahvoilla. Näin työkaluja voi käyttää mukavasti (työkalut eivät väänny) ja työkalulla pääsee käsiksi mihin tahansa kahvassa roikkuvaan pyörän osaan.

Pyörän korjaustyökalut

Modernin linjan malleille on ominaista minimalismi, muodon yksinkertaisuus ja hienostuneet yksityiskohdat. Ne on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niitä ovat muun muassa kaupunginpenkit, roska-astiat, katukivet, polkupyörätelineet ja paljon muuta.

Polkupyöräasemat

Itsepalvelupyöräasemamme on kehitetty vastaamaan kasvavan verkoston tarpeisiin. pyörätiet ja yhä suositumpi pyöräily kaupungeissamme. Asennettujen työkalujen ansiosta voit tehdä pieniä korjauksia. ja polkupyörien huolto. Panadton asemille on ominaista nykyaikainen muotoilu ja vankka rakenne ja käytettyjen materiaalien laatu.

ZANO on pienen arkkitehtuurin valmistaja. Asiakkaiden tarpeiden täyttämiseksi vakiovalikoima voidaan mukauttaa asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin ja myös yksilöidä asianmukaisesti. Kaupunkikalusteiden vakiotarjonnan lisäksi yritys suunnittelee ja valmistaa myös yksilöllisiä tilauksia.