Kangun pyöränpesuasema 18.004.4

Pieni arkkitehtuuri tyylillä

Kaupunkien polkupyörien puhdistusasemat
Polkupyörien pesu- ja korjausasema | puhdistusharjat
Kunnallinen polkupyörien pesuasema
Polkupyörien pesuasema
Kangu - kaupunkipyöräilyasema, jossa on pesukone ja harjat
Polkupyörän puhdistusasema, jossa on polkupyöräteline
Kunnallinen polkupyörien pesuasema
Vesihana - polkupyörien pesuasema
Polkupyöräasema - täytä vesipullo vedellä
Kangu-pyöränpesuasema 18.004.4 | mitat

• ruostumaton teräs (1.4301)

Logo: laajenna vieritä alaspäin

• none
  • syövytys ruostumattomaan teräkseen
  • teräkseen leikattu
  • tarra

Rakenne on hitsattu ja pultattu 5 mm, 3 mm, 1,5 mm paksusta ruostumattomasta teräslevystä 1.4301 maadoitettu. Aseman yläosassa on polkupyöräteline - kaksi ruostumattomasta teräksestä valmistettua putkea, joiden poikkileikkaus on 4,2 x 2,6 cm ja pituus 45 cm. Aseman takaosassa on polkupyöräteline, joka on valmistettu ruostumattomasta teräksestä valmistetuista tangoista, joiden halkaisija on 14 mm. Kaikki asemaan kuuluvat harjatarvikkeet (kaapelit) on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Perusversiossa asema on varustettu harjojen ja työkalujen sarjalla polkupyörän pesua varten sekä ajastinpainikkeella, joka aktivoi veden, kun sitä painetaan. Lisäksi asema voidaan varustaa ajastimella varustetulla hanalla vesipullojen täyttämistä varten.

• Kaikki maisemointielementit on ankkuroitava asianmukaisesti valmistajan teknisten ohjeiden mukaisesti. Valmistaja ei vastaa huolimattomasta käytöstä tai ohjeiden noudattamatta jättämisestä aiheutuneista vahingoista.

itsepalvelupyörän korjausasema ruostumattomasta teräksestä valmistetut työkalut
Hiiliteräksestä valmistettu polkupyörän korjausasema, jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistetut komponentit
Kangu, pyöränkorjausasema sisältää tarvittavat työkalut pyörän korjaamiseen.

Teemme Kanguteidän LOGO:lla

Voimme valmistaa Kangun, johon on leikattu mikä tahansa kaiverrus. Kuten alla olevat toteutukset osoittavat, voimme sijoittaa yrityksenne logon tai lyhyen kirjoituksen. Tällaisen tilauksen yhteydessä sinun tarvitsee vain liittää sähköpostiin muokattava kaareva tiedosto (.eps, .ai, .pdf, .dwg).

Korjausasema, jossa on ylimääräinen polkupyöräteline

Kangun korjausasema voidaan valmistaa ruostumattomasta teräksestä tai hiiliteräksestä, joka on pulverimaalattu valitulla värillä. Kangun asemalla on lisävarusteena yksi polkupyöräteline.

Kangu valinnainen versio polkupyörätelineellä

Turva-alue - asemien kiinnitys

Korjausasemaa asennettaessa on tärkeää ottaa huomioon tila, joka tarvitaan aseman asianmukaiseen toimintaan. Tila vaihtelee sen mukaan, onko asemalla ylimääräinen pyöräteline aseman takaosassa. Ensimmäisessä kuvassa on asema ilman jalustaa ja toisessa kuvassa jalustalla varustettu asema.

Turvavyöhyke - asennus | Kang station

Kangun asema ilman ylimääräistä pyörätelinettä

Kangu-pyöräaseman kiinnittämiseen tarvittavat mitat

Kangu-asema integroidulla jalustalla lisäpolkupyörää varten

Kangun aseman visualisointi

Alla olevat polkupyörän korjausasemat osoittavat, miten polkupyörä kiinnitetään korjauksen aikana. Perusvaihtoehtona on aseman päällä olevat ruostumattomasta teräksestä valmistetut pidikkeet. Vaihtoehtoisesti asema voidaan varustaa aseman takaosassa olevalla polkupyörätelineellä. Hiiliteräksestä valmistettu asema voidaan maalata mihin tahansa asiakkaan määrittämään RAL-väriin. Asemaan leikatut kirjaimet voidaan myös yksilöidä. Nimi "Kangu" voidaan korvata millä tahansa grafiikalla, logolla tai merkinnällä.

Nykyaikaiset kaupunkipyöräilyasematPolkupyörän korjausasema "Kangu", jossa on ylimääräinen polkupyöräteline.Tilauksen personointi | asiakkaan logo polkupyörän korjausasemalla

Toteutukset

Alla on esitetty ruostumattomasta teräksestä ja maalatusta hiiliteräksestä valmistettuja korjausasemia. Asemat personoidaan leikkaamalla rakenteeseen logo ja kiinnittämällä aseman käyttöohjeet.

Polkupyörien korjausasemat, joissa on logosiKrakovan polkupyörän korjausasemien puutarhatTeräksinen korjausasema, jossa on työkaluja polkupyöriä vartenKangu-pyörien korjausasema, jossa on henkilökohtainen logoKang-asema, jossa on henkilökohtainen logoAsema, jossa on työkaluja polkupyörien korjausta vartenMcDonald - polkupyörien korjausasema ZANO:lta

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä valmistettuja ja mustia ruukkuja, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan muotoon.

Polkupyörätelineet

Polkupyörätelineemme on suunniteltu kaikkien pyöräilyn harrastajien mukavuutta ja turvallisuutta varten. ajoneuvojen harrastajat. Valikoima sisältää sarjatelineitä, Valikoimassa on rivitelineitä, polkupyörien pysäköintitelineitä sekä Sheffield-tyyppisiä U-muotoisia polkupyörätelineitä. Pyörätelineet ZANO tarkoittaa yksinkertaista toimivuutta, joka minimoi varastettujen polkupyörien mahdollisuuden.

ZANO-yritys ei ole vain kaupan välittäjä. Pienen arkkitehtuurinvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.