Aurinkoinen penkki Art Nouveau 02.484.1

Pientä arkkitehtuuria tyylillä.

Retro-tyylinen urbaani aurinkopenkki, joka on valmistettu maalatusta hiiliteräksestä ja puusta.
ZANO Street Furniture -yhtiön "Szczepańska" -aurinkopenkin varusteet
Szczepanski penkki aurinkosähköpaneeleilla hiiliteräksestä valmistettu eksoottinen puu
Retro-tyylinen kaupunkipenkki, jossa on aurinkosähköpaneelit
Kunnallinen aurinkopenkki Szczepańska ZANO kaupunkikalusteilta
Solar teräs penkki maalattu 9005 RAL väri öljytty Sapelli puu
Kantapenkki - aurinkopenkki, kaupunkipenkki, puistopenkki
Kaupungin penkki, jossa on USB-latausportit puhelimille
Induktiolaturi matkapuhelimelle kaupunkien aurinkopenkissä
Musiikkimoduuliin ladatut kappaleet | Szczepanski solar bench
Aurinkopenkki jugendtyylillä | USB, Wi-Fi
Penkki aurinkosähköpaneeleilla
USB-moduuli ver. 2022 | Aurinkopenkit, joissa on aurinkosähköpaneelit
Yksinkertainen ja nopea älypuhelimen lataus aurinkopenkissä olevan USB:n ansiosta
Lataa puhelimesi ZANO Smart Cityn "Szczepańska" -aurinkopenkillä.
Mitat | "Szczepanska" aurinkopenkki 02.484.1

erittely Tutustu kaikkiin Rullaa kaikki

Paino: laajenna vieritä alaspäin

• 159 kg

Materiaalit: laajenna vieritä alaspäin

• hiiliteräs
  • puu: eurooppalainen havupuu tai eksoottinen puu

Sähköiset eritelmät: laajenna vieritä alaspäin

• akun kapasiteetti: 36 Ah
  • käyttölämpötila: -20°C - 60°C
  • aurinkosähköpaneelien maksimiteho: 100 W

Perusvarusteet: laajenna vieritä alaspäin

• ympäristön valaistus
  • kolme USB A -pikalatausporttia

Mitat: laajenna vieritä alaspäin

• leveys: 300 cm
  • korkeus: 72 cm
  • syvyys: 62 cm
  • istuinkorkeus: 47 cm

vaihtoehdot Tutustu kaikkiin Rullaa kaikki

Istuin: laajenna vieritä alaspäin

• havupuu
  • eurooppalaista alkuperää oleva lehtipuu
  • kovapuu
  • ensiluokkaista eksoottista puuta

Asennusmenetelmät: laajenna vieritä alaspäin

• ruuvata

Musiikkimoduuli: laajenna vieritä alaspäin

• Bluetooth-kaiutin
  • kaiutin sisäänrakennetulla muistilla

Langaton laturi: laajenna vieritä alaspäin

• 2 A, 10 W

Akku paketti: laajenna vieritä alaspäin

• geeli 36 Ah
  • litium 40 Ah

Wi-Fi hotspot: laajenna vieritä alaspäin

• ei mitään
  • 2,4 GHz; 3G, 4G (moduuli ei sisällä SIM-korttia)

LED valaistus: laajenna vieritä alaspäin

• 2 x 1m (4,8 W / 1m) - neutral white

Logo: laajenna vieritä alaspäin

• none
  • jyrsitty puusta

saatavilla olevat värit

Kysy tästä tuotteesta:

FAQTarkista vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin

Mallin kuvaus

Teräsrakenteinen ja puupinnoitteinenSzczepanskin aurinkopenkki muistuttaa jugendtyylisiä huonekaluja. Se on osa Retro-sarjaa, jossa yhdistyvät perinteiset kaupunkikalusteet ja Smart City-kalusteet.

Penkissä on perusvarusteena 3 USB-tyypin Apikalataus 3.0-latausporttia ja LED-valaistus, joka syttyy automaattisesti pimeän laskeutuessa. Penkki on täysin itsenäinen aurinkosähköpaneelien ansiosta, jotka ovat itsenäinen energianlähde. Penkissä on geeliakkuja, joiden kapasiteetti on 36 Ah. Penkki voidaan lisäksi jälkiasentaa induktiivisella laturilla, musiikkimoduulilla, jossa tallennettua musiikkia toistetaan painamalla penkin painikkeita, bluetooth-kaiuttimella ja Wi-Fi-hotspotilla. Akut voidaan korvata 40 Ah:n litiumakuilla lisämaksusta.

Penkki on valmistettu teräksestä ja puusta. Teräs voi olla joko hiiliterästä, sinkittyä tai jauhemaalattua asiakkaan vaatimusten mukaisesti. RAL-väritai ruostumatonta terästä.

Penkissä käytetty puu on eurooppalaista havupuuta, joka on lakattu asiakkaan valitsemaan väriin. väri. Lisämaksusta puu voidaan vaihtaa eksoottiseen puuhun, joka on suojattu öljyämällä.

Tilauksesi on mahdollista personoida lisäämällä logosi puuosiin jyrsimällä tai ruostumattomasta teräksestä valmistettuihin osiin syövyttämällä.

multimediapenkki, teräksestä ja puusta valmistettu aurinkopenkki

Perusvarusteet

"Szczepańska" -multimediapenkki sisältää vakiovarusteena LED-valaistuksen, joka aktivoituu automaattisesti pimeän laskeuduttua, kolme USB A -latausporttia pikalatausstandardissa. Kokonaisuus saa virtansa viidestä aurinkosähköpaneelista, joiden kokonaisteho on 100 W. Kukin paneeli toimii itsenäisesti, mikä tarkoittaa, että penkki jatkaa latausta myös osittaisen varjostuksen aikana. Lisäksi penkissä on vakiona geeliakut, joiden kokonaiskapasiteetti on 36 Ah.

multimediapenkki, aurinkopenkki

Lisävaihtoehdot

Penkki on mahdollista varustaa jälkikäteen kaiuttimella, jossa on sisäänrakennettu muisti ja jossa tallenteet toistetaan napin painalluksella, tai vaihtoehtoisesti kaiuttimella, jossa on bluetooth-toiminto, jolloin voit toistaa tallenteita puhelimestasi sen jälkeen, kun olet yhdistänyt sen etukäteen penkkiin. Toinen vaihtoehto on induktiivinen laturi, joka mahdollistaa puhelimen lataamisen langattomasti (puhelimessa on oltava tämä vaihtoehto). Lisäksi penkki voidaan jälkiasentaa Wi-Fi-moduulilla internet-yhteyttä varten. Geeliakut, joiden kokonaiskapasiteetti on 36 Ah, voidaan korvata 40 Ah:n litiumakuilla.

Multimediapenkki | induktiolaturi, langaton puhelimen latauslaiteBluetooth-kaiutin, kaiutin, jossa on sisäänrakennettu muisti, wi-fi hotspot, henkilökohtainen penkki.

Retro linja

Retro-sarja on perinteisen estetiikan säilyttäviä malleja. Klassinen muotoilu, joka on usein saanut vaikutteita puolalaisten kaupunkien historiallisesta arkkitehtuurista, antaa niille epätavallisen luonteen. Valuraudasta valmistettujen koriste-elementtien ansiosta ne eivät ole vain toiminnallinen lisä, vaan todellinen koriste mihin tahansa tilaan.

Meidän penkit

Tarjonnastamme löydät kymmeniä penkkimalleja eri tyyleillä. Valmistamme selkänojalla varustettujen vakiopenkkien lisäksi myös penkkejä ilman selkänojaa, kaksipuolisia penkkejä tai kuusikulmaisia penkkejä. Näitä ovat puistonpenkit, kadunpenkit, gallerianpenkit ja toimistonpenkit.

Valmistaja

ZANO ei ole vain kaupan välittäjä. Katukalusteidenvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.