Penkki B-Bench 02.410.1

Penkki ilman selkänojaa ruostumatonta terästä.
Ruostumattomasta teräksestä valmistetuista putkista valmistettu penkki B-penkki 02.410.1
Ruostumattomasta teräksestä valmistetun B-penkin visualisointi.
Visualisointi ruostumattomasta teräksestä valmistetusta penkistä ilman selkänojaa B-penkki 02.410.1 yhdessä Tubus Basketin kanssa.
B-penkki 02.410.1 mitat

• Ruostumaton teräs

Istuin: laajenna vieritä alaspäin

• ruostumaton teräs

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu B-penkki on muunnelma jo toimivasta puupenkistä, joka on luettelossa numerolla 02.010. Kaupunkipenkki B-penkki on muotoilultaan innovatiivinen ja perustuu ohuisiin ruostumattomasta teräksestä valmistettuihin putkiin. Tämä antaa sille modernin mutta tyylikkään luonteen, joka sopii täydellisesti kaupunkitiloihin. B-penkki on korkealaatuisesta teräksestä valmistettu selkänojaton penkki. Se voi toimia joko vapaasti seisovana mallina tai se voidaan kiinnittää maahan seinäpistokkeilla. Se on saatavana myös mustana teräksenä. B-Bench on varmasti ihanteellinen osa kaupunkirakennetta alueellasi.

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä ja mustasta teräksestä valmistettuja penkkejä, suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu yksinkertaiseen muotoon ilman tarpeettomia koristeita.

Meidän penkit

Valikoimassamme on kymmeniä penkkimalleja erilaisissa malleissa. Vakiopenkkien selkänojien lisäksi valmistamme myös kaksipuolisia penkkejä ilman selkänojaa, tai kuusikulmainen. Näitä ovat puistonpenkit, kadunpenkit, gallerianpenkit ja toimistonpenkit.

ZANO ei ole vain kaupan välittäjä. Katukalusteidenvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.