Penkki Bus 02.420

tyylikkäät penkit ilman selkänojaa
kadunpenkit, käytävänpenkit
Bussi kaupungin penkki huoltoasemille ja ravintoloihin
Huoltoasemien ulkokalusteet. Pöytä ja sateenvarjo. Ruostumattomasta teräksestä valmistetut kalusteet
Ulkokalusteet ruostumatonta terästä ja puuta | ZANO urban furniture | ZANO urban furniture
Kaupunki- ja puistopenkit ruostumatonta terästä
BusBech-penkki 02.424

• hiiliteräs tai ruostumaton teräs
  • puu

Istuin: laajenna vieritä alaspäin

• upotettu betoniin

Alkuperäinen hanke: Mateusz Wełmiński

Yksinkertainen ja esteettisesti miellyttävä puinen penkki, jossa on teräsrakenne. Bussipenkki on valmistettu mustasta tai ruostumattomasta teräksestä ja kuusesta, männystä (valinnaisesti myös eksoottisesta puusta). Linja-autopenkin muotoilu muistuttaa suosittuja linja-auto- ja raitiovaunupysäkeille asennettuja penkkejä. Linja-autopenkkiä voidaan kuitenkin käyttää myös leikkikentillä, koulujen tiloissa ja nykyaikaisilla asuinalueilla. Teräsjalkojen pieni etäisyys toisistaan sivuilla tarkoittaa, että penkki ei vie merkittävästi tilaa. Se on asennettu betoniperustuksiin, joten se on kiinteästi kiinni maassa. Bus-penkki erottuu muista kilpailevista penkeistä ilman selkänojaa.

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä ja mustasta teräksestä valmistettuja penkkejä, suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu yksinkertaiseen muotoon ilman tarpeettomia koristeita.

Meidän penkit

Valikoimassamme on kymmeniä penkkimalleja erilaisissa malleissa. Vakiopenkkien selkänojien lisäksi valmistamme myös kaksipuolisia penkkejä ilman selkänojaa, tai kuusikulmainen. Näitä ovat puistonpenkit, kadunpenkit, gallerianpenkit ja toimistonpenkit.

ZANO ei ole vain kaupan välittäjä. Katukalusteidenvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.