Pyörivä tuoli Amicus 02.633

Kääntyvä istuin puutarhaan ja kaupunkitilaan
Kääntyvä nojatuoli, kaupunkikalusteet ruostumattomasta teräksestä
Modernit kaupunkihuonekalut, istuimet ja pöytä terästä ja puuta
Amicus kääntyvä nojatuoli mustaa tai ruostumatonta terästä ja puuta
Amicus kääntyvä nojatuoli hiiliteräksestä, maalattu 3003 RAL-värillä.
Urbaani pyörätuoli teräksestä, maalattu 3003 RAL -värillä.
Puistoistuin on valmistettu teräksestä, joka on maalattu 3003 RAL -värillä.
Teräksestä ja puusta valmistettu katuistuin

• kokonaiskorkeus: 87 cm

Istuin ja selkänoja: laajenna vieritä alaspäin

Lataukset

tuotekortti

Amicus Urban -nojatuoli on toinen tuote, jossa yhdistyvät kaikki Amicus Urban -huonekaluperheen parhaat ominaisuudet.Alkuperäisen muotoilunsa ansiosta Amicus sopii erinomaisesti käytettäväksi sekä kaupunkitiloissa (toreilla, aukioilla) että vehreissä ympäristöissä puistoissa ja puutarhoissa. Amicus-malliston hyvin harkitun idean ansiosta nojatuoli on koostumukseltaan Amicus-perheen pöydän kanssa antaa mahdollisuuden luoda tyylikkäitä kalusteet monissa värivaihtoehdoissa.

Teräsprofiileihin perustuva rakenne. Istuin on saatavana ruostumattomasta teräksestä tai mustana sinkittynä ja maalattuna millä tahansa värillä alkaen seuraavista väreistä RAL-paletti. Puupinta on valmistettu kotimaisesta tai eksoottisesta puusta.

Modernit ja muodikkaat Amicus-penkit ZANO Urban Furniture -huonekaluilta

Kaikki Amicuksen penkit ja nojatuolit ovat saatavana seuraavissa väreissä
eri väriversioina.

Tyylikkäät ja modernit Amicus-pöydät ZANO urban -huonekaluilta

Amicus-pöydät valmistetaan sekä hiiliteräksestä että ruostumattomasta teräksestä ja niissä on valittavana useita eri puulajeja.

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.