Wave city riippumatto 02.916.3

Alkuperäinen hanke: Filip Babiarz

Lataukset

tuotekortti

WAVE Urban Hammock on suunniteltu rentoutumiseen ja vapaa-aikaan julkisissa tiloissa, kuten puistoissa, puutarhoissa, leikkipuistoissa, kävelykaduilla ja aukioilla. Versio 02.916.1 ei vaadi terästukia, ja se voidaan ripustaa mihin tahansa kahden kiinnityspisteen avulla, esimerkiksi puiden väliin. Ergonomisen muotonsa ansiosta sitä on mukava käyttää, ja sen sileät pinnat on helppo pitää puhtaana.

Riippumattosängyssä käytetään 37 puulankkua, 35 lankkua, joiden suorakaiteen muotoinen poikkileikkaus on 47 x 65 mm ja pituus: 700 mm ja 2 lankkua, joiden poikkileikkaus ja pituus on 140 x 65 mm: 700 mm, eksoottista puuta, joka on kyllästetty ja öljytty kahdesti. Riippumattolankut on yhdistetty toisiinsa 2 x 6 mm:n köysillä. Lankkujen välinen etäisyys: 10 mm, joka saadaan aikaan väliholkkien avulla.

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.