Roskakori Tubus 03.053.5

Tubuskori 03.053.5 ruostumatonta terästä
Teräksinen katujäteastia
Tubus-korin 03.053.5 mitat

• rakenne - ruostumaton teräs tai hiiliteräs
  • insertti - sinkitty metallilevy

Kapasiteetti: laajenna vieritä alaspäin

• kapasiteetti: 63 l

Tuhkakuppi: laajenna vieritä alaspäin

• ml.

Kontti: laajenna vieritä alaspäin

• sinkitty terässäiliö
  • maalattu galvanoitu terässäiliö

Tubus-roskakori 03.053.5 on roskakori, jossa on tuhkakuppi ja katos.

Korin rakenne on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Korin rumpu on ympäröity terästangoilla, mikä lisää koko muodon keveyttä ja luonnetta. Vaihtoehtoisesti kori voidaan valmistaa hiiliteräksestä, joka on sinkitty ja pulverimaalattu RAL-värillä.

Korin yläosa taittuu taaksepäin, jotta irrotettava sisävuori pääsee käsiksi.

Kori kiinnitetään maahan paisuntapulttien avulla. Valinnaisesti se voidaan asettaa vapaasti seisovaksi kohteeksi.

Teräksiset roskakorit

Tubus korilinja

Tubus-koreille on ominaista niiden lieriön muotoinen rakenne. Ne on koristeltu ympäriinsä mallista riippuen terästangoilla, puulankuilla tai metallilevyllä, johon on leikattu orgaaninen kuvio. Nämä ovat raskaita ja kestäviä roska-astioita, jotka on suunniteltu julkisiin ulkotiloihin, kuten rautatieasemille, ostoskeskuksiin, puistoihin ja kaduille. Näiden säiliöiden rakenne on valmistettu teräksestä. Valittavana on ruostumatonta terästä tai vaihtoehtoisesti hiiliterästä, sinkittynä ja pulverimaalattuna RAL-värillä. Puuosat on valmistettu eurooppalaisesta havupuusta. lakattu. Valittavana on myös eksoottista puuta, joka on suojattu öljyämällä. Tubus-astioita on saatavana neljänä eri versiona: ilman katosta ja ilman tuhkakuppia, sisäänrakennetulla tuhkakupilla, sisäänrakennetulla tuhkakupilla, sisäänrakennetulla tuhkakupilla ja sisäänrakennetulla tuhkakupilla. Tubus-astioita on saatavana neljänä versiona: ilman katosta ja tuhkakuppia, sisäänrakennetulla tuhkakupilla, sisäänrakennetulla tuhkakupilla ja katoksella sekä pelkällä katoksella. Korit on varustettu irrotettavalla sisäkorilla, johon pääsee käsiksi avaamalla korin ylälaippa. Läppä on kiinnitetty Kansi on lukittu lukolla, johon tarvitaan avain.

Tubus-korit

Tubusin kaupunkien roska-astioita on kolme perusvaihtoehtoa: Säiliö, jossa on teräspalkit, säiliö, jossa on puulankkuja, ja säiliö, jossa on metallilevyä ympäriinsä. jossa on leikattuja orgaanisia kuvioita.

Alamallit

Jokaisesta Tubus-astian mallista on valittavissa neljä vaihtoehtoa: vakio, katoksella, tuhkakupilla ja katoksella ja tuhkakupilla.

Valitse neljästä mallista. Tuhkakupilla, ilman tuhkakuppia, katoksella, katoksella ja tuhkakupilla varustettuna

Sisäkappaleen irrottaminen

Säiliöt avautuvat ylhäältä, ja niissä on sinkitystä teräksestä valmistetut irrotettavat sisäkkeet.
Lokeron tilavuus on 65 litraa.

Tubus-pölysäiliö, jossa on irrotettava roskakori-insertti

Toteutukset

Alla on esitetty Tubus-koreja eri versioina.

Tubus kori Krakova

Tubus-kori 03.053, hiiliteräsversio, maalattu RAL 9005 -väriseksi.

Moderni kaupunkijäteastia ruostumatonta terästä

Tubus-kori 03.053 ruostumattomasta teräksestä valmistettu versio

Tubus-puiston jäteastiat

Tubus-kori 03.053.1 hiiliterästä, maalattu 9007 RAL-värillä ja havupuu maalattu "tammi"-värillä.

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu Tubus-kori ZANO:lta

Tubus-kori 03.053 ruostumattomasta teräksestä valmistettu versio

Hiiliteräs maalattu Tiger Drylac 68/60115, tuhkakuppi - ruostumatonta terästä.

Tubus-kori 03.053.11 hiiliteräsversio maalattuna Tiger Drylac -värillä.

Tubus Organic kori ruostumatonta terästä

Tubus-kori 03.053.2 ruostumattomasta teräksestä valmistettu versio

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.

Meidän korit

Korimme ovat täydellisesti harkittuja malleja, joille on ominaista toiminnallisuus ja korkea esteettisyys. Tarpeidesi mukaan löydät joko klassisia malleja tai malleja, joissa on lisäksi integroitu tuhkakuppi.

ZANO ei ole vain jälleenmyyjä. Katukalusteidenvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.