Roskakori Altus 03.052.6

Hiiliteräksestä valmistettu läpinäkyvä kori, jossa on tuhkakuppi, maalattu 9005 RAL -värillä.

Läpinäkyvät roskakorit, ulkokäyttöön, terästä, tuhkakupit
Kaupunkien jäteastiat - poikkeuksellinen tuotteen laatu
Modernit, tyylikkäät ja kestävät jäteastiat

• profiilit ruostumatonta terästä tai valinnaisesti maalattua hiiliterästä.
  • seinät - akryylilasi (pleksilasi)

Kapasiteetti: laajenna vieritä alaspäin

• kapasiteetti: 50 l

Tuhkakuppi: laajenna vieritä alaspäin

• ml.

Kontti: laajenna vieritä alaspäin

• ilman

Altus-kori 03.052.6 on muotoiltu siten, että se täyttää terrorisminvastaisen suojelun vaatimukset, ja se on suunniteltu siten, että sen sisältö on helppo tarkastaa.

Malli 03.052.6 on varustettu katoksella, jossa on tuhkakuppi.

Jätekori voidaan joko kiinnittää maahan seinätulpilla tai se voi olla vapaasti seisova. Kori sopii täydellisesti nykyaikaisten julkisten tilojen luonteeseen. Se sopii erityisen hyvin penkkeihimme, kuten Pluris-malliin.

Kaupunkien kierrätysastiat

Altus kaupungin korit

Altus urban -säiliöt ovat monipuolinen ratkaisu mihin tahansa tilaan. Sarjaan kuuluu yleisiä jätekoreja, tuhkakoreja ja kierrätyskoreja. Säiliöiden rakenne on valmistettu ruostumattomasta teräksestä tai valinnaisesti RAL-maalilla maalatusta hiiliteräksestä. Pintakäsittelynä on kuusilautoja, eksoottista puuta tai hpl-laminaattilevyjä. Käytettävien materiaalien ansiosta koriin voidaan tehdä kaiverrus, nimi tai kuvio. Puisiin elementteihin laitetaan merkinnät, jotka viittaavat siihen, millaiselle jätteelle kori on tarkoitettu. Kun valitset hpl:n, voimme sallia ainutlaatuisen suunnittelun, valita materiaalin värin, sijoittaa yrityksen nimen, logon, kyltin, kaupungin tai koulun tunnuksen. Korissa voi olla myös infografiikka.

Kaupunkikalusteet: roskakorit, penkit, tuhkakupit, polkupyörätelineet.

Altus saatavilla 1-5 kammiota

Altus-korit on valmistettu ruostumattomasta teräksestä tai hiiliteräksestä, sinkitty ja jauhemaalattu. Korin seinät valmistetaan valinnan mukaan puulankuista (kotimaista tai eksoottista puuta), Trigono-kuvioidusta arkkitehtonisesta betonista tai useissa eri väreissä saatavasta HPL-laminaatista. Laminaattiin voidaan jyrsiä mikä tahansa kuvio tai kaiverrus.

Roskakatoksen seinät valmistetaan joko puulankuista, Trigono-kuvioiduista arkkitehtonisista betonipaneeleista tai HPL-laminaatista.

PERSONOI TILAUKSESI
HPL:n jyrsintä antaa meille mahdollisuuden sijoittaa
teksti tai kuvio jäteastian seinässä.

Korien tyhjennysmenetelmä: avaaminen ylhäältä.

Altus | Roska-astian tyhjennysmenetelmä

Altus-korit

Altus Municipal Baskets on modernien jätekorien sarja. Siihen kuuluu yksittäisiä jätekoreja, tuhkakoreja ja lajiteltujen jätteiden koreja, joissa on myös tuhkakupit.

Henkilökohtaiset tilaukset | Kaupunkikalusteet | Teräksen kaiverrus ja leikkaus, puuosien jyrsintä
Valitse jäteastian kuvio ja muotoilu

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta ja mustasta teräksestä valmistettuja kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan kiinteyteen.