Roskakori Stilo 03.048.1

Kapasiteetti: laajenna vieritä alaspäin

• kapasiteetti: 69 l

• säiliö - sinkitty teräs
  • rakenne - hiiliteräs tai ruostumaton teräs

Kontti: laajenna vieritä alaspäin

• sinkitty terässäiliö

Kierrätysastia 03.048.1 on taivutettu rakenne hiiliteräksestä tai ruostumattomasta teräksestä. Ylhäältä avautuvassa kaapissa on sisäpuoliset sisäkkeet. Voidaan yksilöidä asiakkaan pyynnöstä - musta teräsvaihtoehto, pulverimaalattu millä tahansa RAL-värillä, teräsmerkinnät leikattuina, liimattuina tai ruostumattomasta teräksestä kaiverrettuina. Säiliön kokoonpano: ruuvikiinnitteinen.
Korissa on yksinkertainen, moderni muotoilu, ja vaihtoehtoja on saatavana katoksella tai ilman katosta. Saatavana on yksi- ja monikammiovaihtoehtoja.

Stilo-linja

Stilo-mallisto on monipuolinen kaupunkikalustesarja, joka tarjoaa laajan tuotevalikoiman. Siihen kuuluu roska- ja kierrätysastioita, penkkejä, pöytiä, istutusastioita ja polkupyörien korjausasema. Sille on ominaista sen kattavuus ja virtaviivainen, tyylikäs muotoilu.

Stilo-säiliöt

Stilo city bins on modernien jätekorien sarja. Se sisältää yksittäisiä jätekoreja, korit, joissa on tuhkakupit, sekä erillisille jätteille tarkoitetut korit, joissa on myös tuhkakupit.

Henkilökohtaistaminen

Jokainen kori voidaan yksilöidä valitsemalla, miten merkinnät tehdään,
tai valitsemalla lisävaihtoehtona puuosat.

Stilo-korit | Henkilökohtaistaminen

Vaihtoehdot

Stilo-koreista on valittavissa useita eri vaihtoehtoja:
vakiovaruste, katoksella, tuhkakupilla.

Stilo-korit | Vaihtoehdot

Patruunan poistaminen

Korit avautuvat ylhäältä, ja niissä on sinkitystä teräksestä valmistetut irrotettavat sisäkkeet.
Yhden lokeron tilavuus on 69 litraa.

Stilo-kori | Korin avaaminen ja irrottaminen

Tuhkakupin tyhjennys

Korissa 03.048.2 oleva tuhkakuppi avataan ja tyhjennetään alhaalta.

Stilo-kori 03.048.2 Tuhkakupin tyhjennys

Stilo pyöräasema

Stilo-pyöränkorjausasema on helppokäyttöinen asema, joka on suunniteltu sijoitettavaksi vilkkaasti liikennöidyille alueille nopeaa pyöränkorjausta varten.

Stilo-ruukut

Stilo-ruukut ovat loistava lisä roskakoreihin ja penkkeihin. Saatavilla olevien kokojen ansiosta voimme tuoda ympäristöön kukkia, pensaita ja kokonaisia puita ruukuissa.

Stilo penkit

Nykyaikaiset Stilo-penkit ovat saatavana selkänojalla ja ilman selkänojaa.

Stilo-pöydät

Stilo 13.048 on suuri kaupunkipöytä, joka on yhteensopiva Stilo-sarjan penkkien kanssa. Voit koota tuotteet yhteen ruokailutilojen luomiseksi.

Esimerkkejä koostumuksista

Alla on joitakin esimerkkejä Stilo-ruukkujen, penkkien ja roskakorien käytöstä.

Stilon kaupungin penkkiStilo - penkit ja istutusastiat ZANO Urban Furniture -yhtiöltäKaupunkipenkit, pöydät ja istutusastiat teräksestä ja kovapuustaStilo-sarjan kaupunkikalusteiden kokoonpanoPenkki Stilo 02.448

Tämän sarjan mallit ovat pääasiassa ruostumattomasta teräksestä valmistettuja ja mustia kattiloita, jotka on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen. Niille on ominaista niiden hienovarainen estetiikka, joka perustuu mutkattomaan muotoon.

Meidän korit

Korimme ovat täydellisesti harkittuja malleja, joille on ominaista toiminnallisuus ja korkea esteettisyys. Tarpeidesi mukaan löydät joko klassisia malleja tai malleja, joissa on lisäksi integroitu tuhkakuppi.

ZANO ei ole pelkkä jälleenmyyjä. Katukalusteidenvalmistajana meillä on paremmat mahdollisuudet täyttää asiakkaidemme odotukset, mukauttamalla suunnitelmamme asianmukaisesti erityistarpeisiisi.